Szyldy reklamowe


Zagadnienie dotyczący szyldów reklamowych wydaje się być wszystkim znane, jednak niektórzy wciąż nie widzą różnicy między szyldem a kasetonem. Dlatego postaram się w kilku zdaniach opisać czy jest szyld reklamowy.

Szyld reklamowy jest elementarnym nośnikiem reklamy zewnętrznej, który ma za zadanie poinformować jak największą liczbę osób – potencjalnych klientów – o obecności danej firmy w danym miejscu. Taki szyld umieszcza się na przykład nad drzwiami wejściowymi do zakładu fryzjerskiego czy też sklepu. Jego budowa jest raczej nieskomplikowana. Wykonany przeważnie z płyty plexi, z blachy lub innego elementu, na którym możliwe jest umieszczenie treści reklamowej.

Wizualna część reklamy najczęściej jest wykonana z folii samoprzylepnej, która jest doklejona do naszego szyldu. Folia może być umieszczona w ten sposób, że pokrywa całą część naszego szyldu lub też wcześniej przygotowana i wycięta – w formie napisu, nazwy marki czy firmy.

Dobrym zwyczajem jest też podświetlenie szyldu. Niestety inaczej niż w przypadku kasetonów reklamowych nie mamy możliwości podświetlenia naszej reklamy od wewnątrz. Jest jednak możliwość podświetlenia zewnętrznego przy pomocy chociażby lamp halogenowych. Taką możliwość najlepiej jest przewidzieć już w trakcie projektowania danej reklamy, aby następnie montażysta mógł przygotować całą konstrukcję uwzględniając obecność takich lamp.

Koszt szyldów reklamowych jest przeważnie niewielki – znacznie mniejszy niż koszt przeciętnego kasetonu reklamowego. Co za tym idzie, w mniejszych przedsiębiorstwach częściej możemy zaobserwować tę właśnie formę reklamy.


Tagi: , ,

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close