Zmiany w ofercie reklamowej Google. Reklamy z AdWordsa w wideo na YouTube


Google podejmuje się swojego płatnego modelu wyszukiwania, który napędza większość przychodów firmy i powiela go na YouTube, który firma kupiła w 2007 roku.

GooglePowstanie Google AdWords for Video, zostało ogłoszone 22 kwietnia. Pozwala on Reklamodawcom licytować pozycjonowanie reklam na YouTube, po czym wynagradzani są wyłącznie w przypadku kiedy widz zdecyduje się na kliknięcie w reklamę, przypadkowe lub w celu obejrzenia jej w całości (Cost-Per-Click). To właśnie stanowi wyróżnik w porównaniu do oryginalnego modelu, gdzie Reklamodawcy byli rozliczani za tysiąc wyświetleń (Cost-Per-thousand impressions (CPM)).

Ci, którzy zarządzają kampaniami w wyszukiwarkach w Google AdWords będą zaznajomieni z interfejsem AdWords for Video, ponieważ będą oni mieli możliwość tworzenia i zarządzania kampaniami wideo z tej samej platformy na której poszukują i wyświetlają reklamy graficzne.

AdWords for Video zapewnia wskaźniki i analizę danych, aby pomóc Reklamodawcom w identyfikacji widzów najlepiej odpowiadających ich treściom, np. udostępniając informacje na temat czasu jaki poświęcają na oglądanie wideo, czy też ich reakcji na wezwanie do działania (tzw. Call-to-Action). Reklamodawcy mogą także kierować ruch wygenerowany na YouTube do swoich stron za pomocą linku znajdującego się w nakładce wideo, znanego jako Call-to-Action Overlays.

Wideo Reklamodawcy mogą wybierać pomiędzy czterema formatami reklam nazywanymi TrueView:

  1. TrueView In-search: Reklamy pojawiają się na stronach wyszukiwania w YouTube i Google
  2. TrueView In-display: Reklamy pojawiają się na stronie na której wyświetlane jest wideo, widoczne są obok niego. Widnieją także na tysiącach stron współpracujących z YouTube i Google.
  3. TrueView In-stream: Reklamy wyświetlane są przed, w trakcie lub w każdym możliwym momencie trwania wideo, o którym zdecydują partnerzy.
  4. TrueView In-slate: Reklamy wyświetlane są przed rozpoczęciem filmików partnerów na YouTube trwających dłużej niż 10 minut.

 

Źródło: afilioteka.pl


Tagi: , , ,

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close